VI FÅR BYGGET ATT SNURRA
Loading...

Din varukorg är tom.

{{item.Brand != '' && item.Brand + ' ' || ''}}{{item.Name}}
{{item.PriceItem.SpecialPriceDate}} Ord.pris
Art.nr {{item.Sku}} Lagervara Beställningsvara
Stäng
  • Öppettider

FRÅGOR OCH SVAR:

Till när jag kan boka min beställning?

Tidigast hämtdatum är en dag efter din beställning, förutsatt att varan finns i lager på den anläggning du valt. Det går bra att välja ett hämtdatum upp till fyra veckor framåt i tiden. Se också till att du väljer rätt upphämtningsställe.

Hur länge ligger mina varor kvar på hämtstället?

Dina bokade varor ligger kvar i 48 timmar efter det avtalade hämtdatumet.

Vad händer om en vara inte finns i lager?

Skulle det vara så att någon vara saknas på vårt lager kommer vi kontakta dig för att erbjuda en ersättningsvara eller ändra i din order.

Tillkommer några kostnader?

Tjänsten boka och hämta kostar inget extra i sig, men i somliga fall kan emballagekostnader tillkomma. Du får information om eventuella emballagekostnader som tillkommer i din orderbekräftelse.

Vad händer om jag ångrar mig?

Om du inte har möjlighet att hämta dina varor inom den tidsperioden men ändå vill behålla din bokning, ber vi dig att ringa direkt till upphämtningsstället. Annars kommer du att få ett mail när din bokning är förbrukad.